Celemi Performance
V simulaci PERFORMANCE jsou účastníci rozděleni do čtyřčlenných (max. pětičlenných) týmů a je před ně postavena výzva ve formě řízení fiktivní společnosti FENIX, pro kterou mají vytvořit tu nejlepší strategii, vedoucí k upevnění pozice na trhu, zvýšení konkurenceschopnosti a zlepšení finančních výsledků (EBIT).
Chce-li tým uspět, musí soupeřit o své zákazníky s hlavními hráči na trhu, a pokud zvolí úspěšnou strategii, může se mu podařit naplnit nastavené cíle (ziskovost), či je dokonce překročit.
V průběhu simulace účastníci pracují s oblastmi, jako:
– životní cyklus produktu
– efektivita dodavatelského řetězce
– služby s přidanou hodnotou
– segmentace zákazníků
– udržitelnost
– dlouhodobá vs. krátkodobá profitabilita
- vytvořit prostředí pro sdílené porozumění faktorům, jež společně vytvářejí obchodní podmínky
- prozkoumat a objevit klíčové užitky – hlavní páky a jejich potenciální dopad
- uvědomit si příležitosti ke zlepšení – a probudit přání dělat věci jinak
Cílová skupina
Délka
Počet účastníků
„Poselství bylo zcela jasné – pokud nebudeme nabízet to, co zákazníci chtějí, jsme mimo hru. Svět kolem nás se mění. Proto musíme dostatečně často přezkoumávat naši strategii a neustále hledat nové cesty, jak realizovat zisk.“
CEO, Nohau Solutions